Algemeen

Hoe bereik ik de klantenservice van Lidl Reizen?

Veel voorkomende vragen met de daarbij behorende antwoorden hebben wij overzichtelijk voor je op een rijtje gezet.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op; wij helpen je graag verder!

Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8:00 uur – 21:00 uur en op zaterdag en zondag tussen 10:00 en 18:00 uur:

Er zijn geen extra belkosten verbonden aan het bellen met onze klantenservice. Ons streven is om binnen 1 werkdag een reactie te geven op e-mails of ingestuurde contactformulieren. Wil je direct geholpen worden, dan adviseren we je om telefonisch contact op te nemen.

Hoe kan ik mijn reis betalen?

Op Lidl-reizen.nl kan je betalen met iDEAL, Visa en Mastercard. In het geval van een aan- en restantbetaling kan je de restantbetaling heel eenvoudig en veilig voldoen via "Mijn Lidl Reisoverzicht" met dezelfde betaalmethoden. Het is niet mogelijk om jouw reis contant te betalen.